پنجشنبه ، 29 شهريور ، 1397
حداقل
اطلاعیه ها
عنواناطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1397
تاریخ1397/06/20
توضیحات

ضمن عرض تبريك و خيرمقدم و آرزوي موفقيت براي پذيرفته شدگان آزمون كارشناسي ناپیوسته  سال تحصيلي

98-97 دانشگاه سلمان فارسی کازرون،  توجه پذيرفته شدگان محترم را به نكات زيرجلب مي نمايد:

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به ۲ صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد رسید که انجام هردو نوع ثبت نام، الزامی است.

 

ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از تاریخ    97/06/25لغایت   27 /97/06از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس www.kazerunsfu.ac.ir   انجام خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل اسکن مدارک مورد  نیاز که در ذیل این اطلاعیه (بخش مدارک لازم جهت ثبت نام) آمده است تهیه شده باشد.

عکس ۴×۳  با رزولوشن ۳۰۰dpi و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن ۱۵۰dpi و فرمت jpg .

توجه: حجم هریک از فایل ها ی بالا نباید از KB   ۳۰۰ بیشترباشد.

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیراست:

کلیک بر روی لینک :   http://as.ksfu-ict.ir/sess/script/spclogin.aspx

درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه وکد ملی وتایید آن

دریافت شناسه کاربری و رمز عبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن

مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و درج شماره کاربری و رمزعبور و تایید آن

لینک اتوماسیون آموزشی :   as.ksfu-ict.ir

تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم ها ی ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و درصورت عدم تکمیل امکان ورود به فرم ها ی بعد وجود ندارد.

تذکر: كليه مكاتبات با استفاده از اطلاعات پايه ازطريق سيستم اتوماسيون آموزشي انجام مي پذيرد. لذا عدم تکميل فرمها، يا درج اطلاعات غلط و يا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهايي  و مشكلات آتي مي گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

 

ثبت نام حضوری:

تاریخ ثبت نام حضوری از 97/07/10تا 97/07/11 می باشد. لازم است هریک از پذیرفته شدگان پس از اتمام ثبت نام اینترنتی بر اساس زمان بندی که از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی دریافت می نمایند، با در دست داشتن اصل و کپی مدارک لازم شخصا" به امور آموزش دانشگاه مراجعه نمایید.  شایان ذکر است انتخاب واحد نیمسال دوم منوط به ثبت نام حضوری و تایید نهایی تکمیل پرونده می­باشد لذا تاکید می­شود در تاریخ اعلام شده حتما" حضور داشته باشید.

لازم به ذکر است دانشجو در موعد ثبت نام حضوری در ابتدا می باید به مرکز مشاوره مراجعه نموده و پس از انجام امور مربوطه به آموزش دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام حضوری را انجام دهد.

ثبت نام حضوری ساعت 12 - 8 صبح و  15 - 14 بعدازظهر خواهد بود.

توجه: عدم مراجعه پذیرفته شدگان درتاریخ تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی و حضوری:

متقاضیان می باید اصل و کپی موارد زیر را در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته و جهت ثبت نام اینترنتی نیز اسکن موارد را در سامانه ی آموزشی قرار دهند.

 

-         اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)  مورد تائيد وزارت علوم يا وزارت بهداشت و يا شوراي عالی انقلاب فرهنگي كه درآن معدل دوره كاردانی (فوق دیپلم) قيد شده و يک برگ کپي آن.  (جهت دارندگان مدرک معادل کاردانی تائيديه وزارت علوم ضروري است).

 

-           فرم شماره 7( فرم معدل) برای آن دسته از داوطلبانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کاردانی نمی باشند.(مندرج در سايت سازمان سنجش آموزش کشور)

 

-           اصل شناسنامه وکارت ملي و دو سري فتوکپي ازتمام صفحات آن.

 

-         ۶  قطعه عکس  ۴×۳  جديد (۱۲  قطعه جهت برادرانی که پس از ثبت نام از طرف دانشگاه برای آنان تقاضای معافیت تحصیلی می شود.)

 

-           مدرک نظام وظيفه عمومی جهت برادران وکپی آن.

 

-           حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيدوشرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.

 

-          اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش

 

- واريز مبلغ 5۰۰۰۰۰ ريال( پانصد هزارريال) بابت وجه ثبت نام قابل پرداخت به صورت اينترنتي ازطريق رمز دوم کارت هاي عابر بانک، بانکهاي عضو شتاب (درفرم پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام درفرایند ثبت نام)

تأکید میشود وجه ثبت نام حتما" بایستی ازطریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست.

توجه: پذيرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه ) لازم است علاوه برمبلغ فوق، مبلغ 2500000(دوملیون وپانصد هزارريال) نيز بابت شهريه علي الحساب به صورت اينترنتي واريز نمايند. متذکر مي شود دانشجو جهت پرداخت اينترنتي شهريه خود مي بايست از يکی ازکارت بانک هاي عضو شتاب که داراي رمز اينترنتي و رمز دوم مي باشد استفاده نمايد. وجه ثبت نام(پانصد هزار ریال) به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد و شهریه علی الحساب دانشجویان نوبت دوم در صورت انصراف تا قبل از تاریخ حذف و اضافه(08/07/1397) قابل استرداد است.

 

-   قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:

   -کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است علاوه برمدارک مربوط به ثبت نام که در بالا ذکرگردیده مدارک زیر را جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهيه و به پليس + ۱۰ مراجعه نمايند و فرم ثبت نام اوليه را از پليس + ۱۰ اخذ و در روز ثبت نام حضوري به همراه داشته باشند.

                 -  دونسخه فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از حوزه نظام وظیفه دانشگاه هنگام ثبت نام حضوری )

                - یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام (دریافت از حوزه نظام وظیفه دانشگاه هنگام ثبت نام حضوری )

                - یک نسخه کپی کارت ملی

                - یک نسخه کپی شناسنامه

                - یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

                - یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

 

آدرس پليس + ۱۰:

1-کازرون - چهارراه بانک ملی – خیابان امام خمینی – جنب اداره پست

2- کازرون- خیابان نتنج – کوچه روبروی اداره راهنمایی و رانندگی

 

شروع کلاس، برنامه کلاسی و کارت دانشجویی:

کلاس ها طبق تقویم آموزشی از روز 24/06/97  شروع خواهد شد.

جهت اطلاع از برنامه درسی ترم اول 97 پس از ثبت نام اینترنتی و مراجعه به آموزش برای ثبت نام حضوری ، برنامه درسی هفتگی خود را دریافت نمائيد.

دانشجو می تواند پس از ثبت نام اینترنتی و حضوری جهت دریافت کارت دانشجویی به حراست دانشگاه مراجعه نماید.

 

خوابگاه:

متقاضیان خوابگاه خودگردان جهت هماهنگی و رزرو به امور دانشجویی دانشگاه مراجعه نمایند و یا با تلفن زیر تماس بگیرند.

تلفن مدیریت امور دانشجویی:  07142226050  داخلی 120

فایل 
تعداد بازدید168